Thursday, April 2

Cinch Shake Mix : 7 Soalan Yang Kerap Ditanya

Cinch Shake Mix
765 gram
Harga Runcit: RM173
Hubungi saya 018-6622890 untuk harga istimewa

Soalan 1: Adakah pengidap kencing manis / diabetes boleh mengambil Cinch Shake Mix?
Cinch Shake Mix adalah ber-indeks glisemik yang rendah (22) dan sesuai untuk pengidap diabetes. Cuma, pengidap diabetes perlu karbohidrat kompleks dalam pelan diet mereka. 


*Dapatkan nasihat doktor sebelum mengambil apa-apa produk makanan tambahan untuk kepastian.

Soalan 2: Adakah ibu mengandung & menyusu boleh mengambil Cinch Shake Mix?Mix?

Ibu mengandung dan menyusu tidak digalakkan berdiet kerana kehamilan dan penyusuan memerlukan nutrien yang lebih terutama kalori. 

Namun, wanita hamil dan menyusukan anak juga boleh menggunakan Shaklee Cinch ™ Shake Mix sebagai sumber tambahan kualiti protein diet, kalori dan nutrien penting. Walau bagaimanapun, Pelan Kehilangan Cinch ™ Inch untuk menurunkan berat badan adalah tidak digalakkan untuk digunakan semasa mengandung dan ibu-ibu menyusu perlu mendapatkan nasihat daripada pembekal penjagaan kesihatan mereka. 

Soalan 3: Bolehkah kanak-kanak ambik Cinch Shake Mix ini?


Langkah berjaga-jaga. Produk ini tidak bertujuan untuk digunakan sebagai pengganti makananuntuk bayi dan kanak-kanak di bawah usia 13 tahun. Shaklee Cinch ™ Inch Loss Program tidak direka untuk merawat kanak-kanak berlebihan berat badan dan obes

Ibu bapa yang ingin menggabungkan produk Cinch dalam rancangan penurunan berat badan untuk kanak-kanak perlu mendapatkan nasihat daripada pakar kanak-kanak mengenai penggunaan potensi Rancangan bagi memenuhi keperluan kanak-kanak. Sebagai sebahagian daripada diet yang sihat secara keseluruhan, Shaklee Cinch ™ Shake Mix sendiri boleh selamat digunakan oleh kanak-kanak sebagai snek sihat atau suplemen untuk makanan mereka. 

Soalan 4: Cara terbaik minum Cinch Shake Mix?


Seperti yang boleh didapati pada canisternya, 
Cinch Shake Mix terbaik bila diambil bersama susu rendah lemak. Ini kerana gandingan Cinch Shake dan susu rendah lemak memberi profil nutrisi yang mencukupi dan penggunaan protein & leucine yang optimum.

Pengambilan ubat gantian tiroid (levothyroxin) dan Shaklee Cinch ™ Shake Mix pada masa-masa yang berasingan.

Soalan 5: Apakah perbezaan Cinch Shake Mix dengan ESP?


Cinch Shake Mix membekalkan lebih banyak asid amino (termasuk leucine) dalam setiap hidangan. ESP tiada kandungan leusine di dalam hidangannya.

Soalan 6: Adakah Cinch Shake Mix mengandungi kafein?


Cinch Shake Mix adalah caffein-free, kecuali perasa Latte kerana ia menggunakan perasa kopi asli. Kandungan kafein kurang dari 1 mg untuk setiap hidangan.

Soalan 7: Beza Cinch dengan produk penurunan berat badan lain?


Cinch Shake Mix mengandungi formula istimewa iaitu leucine yang menjaga otot. Sesetengah produk kurus merosakkan otot dan menyebabkan kehilangan berat badan akibat kekurangan jisim otot. Keadaan ini menyebabkan berat badan bertambah kembali bila dah tak ambil produk tersebut. Berbeza dengan Cinch Shake yang menjaga jisim otot. Otot yang sihat membantu dalam pembakaran kalori.

*Untuk hasil MAXIMUM ambil Cinch Shake + Cinch Tea + Herblax + Lecithin / OmegaGuard


Info lanjut, klik Cinch Shake Mix


Ini peluang terbaik anda untuk dapatkan produk Shaklee pada harga istimewa. Hubungi saya sekarang untuk konsultasi produk mengikut kesesuaian anda.



Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan BAA seperti AMPANG , CHERAS , PANDAN INDAH , PANDAN MEWAH SERTA DESA PANDAN boleh hubungi BAA untuk aturkan pertemuan.




Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm65.00 seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi BAA untuk pendaftaran.


Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Suzana Che Nok

Shaklee Independent Distributor (SID 1065807)
sms/ whatsapp : 018-6622890
Cod area : Ampang , Cheras, Pandan Indah, Pandan Mewah , Desa Pandan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...