Thursday, April 3

CADANGAN SET BERPANTANG


  • ♥♥MENCARI SET BERPANTANG? ♥♥ ISTIMEWANYA SET BERPANTANG /SET BERSALIN SHAKLEE INI ♥♥
    ✔ BOLEH di ambil oleh ibu yang baru melahirkan bayi seawal hari PERTAMA selepas melahirkan bayi. ✔ BOLEH membantu mempercepatkan luka bersalin anda lebih cepat KERING dan SEMBUH. ✔ BEBAS daripada SEMBELIT yang teruk semasa tempoh berpantang. ✔ BOLEH di makan oleh ibu yang bayi di sahkan ada masalah jaundis/sakit kuning. ✔ BOLEH bagi ibu yang melahirkan bayi secara NORMAL atau PEMBEDAHAN ✔BOLEH membuatkan IBU LEBIH CERGAS, LEBIH BERTENAGA, LEBIH ANGGUN DAN CANTIK ✔ BOLEH mendapat tenaga yang cukup untuk anda menyusukan bayi anda ✔ BOLEH digunakakan sehingga 1-4 bulan. ✔ BOLEH digunakan selepas tempoh berpantang untuk kesihatan tubuh yang OPTIMUM ✔ TIDAK mengandungi pewarna, perasa tiruan dan sebarang bahan sintetik, ia adalah vitamin 100% semulajadi, selamat & berkesan.




  • Apakah fungsi setiap vitamin-vitamin ini: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ✿ VITALEA -Membekalkan keperluan vitamin dan zat mineral agar dapat menggantikan semula darah yang keluar semasa proses melahirkan terutamanya Zat besi yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Kekurangan zat besi boleh menyebabkan ibu kelihatan pucat, letih , lesu dan tak bermaya.
    ✿ B.COMPLEX- Anti Stress , Menggelakkan MEROYAN, BERTENAGA dan emosi turut lebih seimbang
    ✿ VITAMIN C- Mempercepatkan penyembuhan luka, memperbaiki tisu sel yang rosak akibat bersalin.
    ✿ ZINC -Penting dalam membantu proses pemulihan. Zinc membantu mempercepatkan proses baik luka dalam badan kita. Ikan haruan antara makanan yang kaya dengan zinc. membantu memperkuatkan akar rambut. Dapat mengelakkan rambut dari mudah gugur.
    ✿ESP- Memberi tenaga SEGERA, membantu MELANCARKAN PENGHASILAN SUSU,CANTIKKAN KULIT , KAWAL PARAS KOLESTROL dan RASA KENYANG dengan kadar yang lama.
    ✿ OSTEMATRIX-Kalsium yang dapat membantu dalam PEMBENTUKAN DAN PENJAGAAN TULANG DDAN GIGI. Magnesium, Vitamin D dan Mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.
    SET BERPANTANG ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 1. SET BASIC :- VITALEA, B.COMPLEX, VIT C CHEW DAN ZINK
    2. SET OPTIMUM :- VITALEA, B.COMPLEX, VIT C CHEW DAN ZINK, ESP DAN OSTEMATRIX
    ADD ON ESP & ALFALFA (SET MENYUSU) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ✿ ALFALFA ~ Sebagai penggalak susu badan ~ Membantu penghadaman dan pencernaan ~ Merawat keputihan dan mampu meningkatkan keinginan untuk bersama pasangan ~ Mengetatkan vagina ~ Sebagai ejen detox dan nyah toksik. Sesuai bagi mereka yang nak slim
    ADD ON LECITHIN (SET KURUS) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ [♥] LECITHIN ~ Membantu memecahkan lemak-lemak degil yang terdapat dalam badan ~ Membantu untuk menurunkan berat badan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...