Thursday, October 30

Supplement Untuk Kesihatan Kanak-Kanak



Assalamualaikum...harini Anna nak share supplement untuk kesihatan anak-anak kita. Bagi Anna supplement untuk zaman sekarang sangat la penting. Anak-anak kita sangat terdedah kepada pelbagai bahan kimia dan orang luar yang sentiasa membawa virus2 tidak sihat. Macam ank2 Anna mmg ambil supplement..Kalu dulu setiap bulan pasti asyik muka nie je kat klinik. Sekarang ni Alhamdulillah..selsema atau demam susah nak dating dekat anak-anak. Syukur Alhamdulillah..


  
Manfaat Set Kesihatan Kanak-kanak Shaklee

Mealshakes
  • Nutrisi Lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zaat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.
  • Membekal Nutrisi kepada sel tubuh - Kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.
  • Membantu tumbesaran - Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membinatulang dan sel-sel untuk proses membesar.
  • Anti-Oksida - Mengandungi vitamin A,C,E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  • Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.
Omega Guard
  • Mempunyai DHA & ePA untuk kesihatan otak. Mempunyai Omega-3 yang membantu meningkatkan hormon leptin, meningkatkan metabolisme, mengawal kolestrol, mengawal stress dan meningkatkan sistem imunisasi.
  • Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak omega 3 daripada ikan laut dalam. DHA dan EPA perlu diperoleh melalui pemakanan dan berkesan dalam mengurangkan keradangan serta menyokong fungsi sistem saraf dan mata.
  • Shaklee OmegaGuard ialah suplemen pemakanan yang mengandungi minyak ikan. Satu sajian OmegaGuard membekalkan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.
Chewable Vitamin C
  • Vitamin C memainkan peranan penting dalam mengekalkan kandungan antioksidan semula jadi tubuh. Selain itu, ia juga amat diperlukan untuk menyihatkan tulang, gigi, gusi dan keseluruhan tubuh secara amnya.
  • Chewable Vita-C dirumus dengan perisa sitrus yang lazat dan membekalkan vitamin C yang bersamaan dengan 1½ buah oren. Ia sesuai untuk kanak-kanak atau sesiapa sahaja yang menghadapi masalah untuk menelan tablet.
  • Membantu meningkatkan system imunisasi kanak-kanak.

Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan BAA seperti AMPANG , CHERAS , PANDAN INDAH , PANDAN MEWAH SERTA DESA PANDAN boleh hubungi BAA untuk aturkan pertemuan.




Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm65.00 seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi BAA untuk pendaftaran.


Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Suzana Che Nok
Shaklee Independent Distributor (SID 1065807)
sms/ whatsapp : 018-6622890
Cod area : Ampang , Cheras, Pandan Indah, Pandan Mewah , Desa Pandan 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...