Tuesday, April 22

CADANGAN SET KURUS SHAKLEE (Slimming/Shape-Up Set)


Shaklee mengamalkan 3 peringkat untuk kurus iaitu :

Membakar
[✔] Pemecahan lemak dan kolestrol.
Proses pemecahan lemak boleh dilakukan dengan mengambil Lecithin atau Omega Guard.
[✔] Lecithin dinamakan pengemulsi semulajadi kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak. Ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane.
[✔] Lecithin juga mampu membakar lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang bersesuaian. Lecithin tidak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan dan hanya boleh diambil dari makanan.

Mendetox atau membuang
[✔] Membuang lemak dan toksin dalam badan.
Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.
[✔] Bagi yang tidak sembelit, boleh mengambil Alfalfa, dan yang mengalami masalah sembelit, boleh ambil Herb-Lax. Herb-Lax tidak sesuai untuk ibu yang menyusu kerana ia akan menyebabkan bayi cirit-birit.


Membina
[✔] Untuk membina otot dan mengelakkan dari kulit menggeleber. Proses membina otot adalah dengan protein. Ini adalah kerana protein sangat membantu dalam meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot dari bebas lemak.
[✔] Untuk protein yang terbaik, disyorkan kpd kawan-kawan mengambil Cinch Shake Mix tetapi bagi ibu yang menyusu disyorkan mengambil ESP / Mealshakes (ESP juga membantu dalam membanyakkan susu badan)
[✔] Kenapa mesti mengambil protein?
Kerana apabila lemak diurai dari badan, otot diperlukan untuk menggantikan ruang kosong itu bagi mengelakkan kulit kelihatan tidak bermaya, lembik dan kusam.
[✔] Cinch Shake Mix adalah makanan gantian segera untuk mereka yang sibuk dan tak ada masa nak menjaga pemakanan. Ia mengandungi serat yang tinggi dan membantu untuk rasa kenyang. Bukan itu saja, ia mengandungi nutrisi yang lengkap untuk menjaga kesihatan. Rumusan proprietary-nya diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi isyarat kepada badan supaya memelihara otot semasa proses pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot. Pendek kata, berat dengan otot bukan berat dengan lemak.
✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿
Untuk maklumat lanjut/konsultasi/order :
✉ PM ke https://www.facebook.com/messages/aisyahaiman85
✆ Call/ SMS/WhatsApp : 018-6622890 ( Suzana Che Nok )
➲ COD Ampang : Cheras : Desa Pandan
Blog :http://bondaaisyahaiman.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...