Thursday, April 24

GUSI BERDARAH???

TIADA LAGI GUSI BERDARAH KETIKA MEMBERUS GIGI! 

Saya pasti anda semua pernah mengalami situasi di mana gusi anda berdarah, bengkak & ada juga yang mengalami masalah nafas berbau!!

Bagaimana untuk mengatasi nya?? 

Pn.Nor Ramli menceritakan pengalaman seorang customer beliau yang mengalami masalah gusi berdarah, bengkak & nafas berbau!! Beliau menyarankan Shaklee Sustained Release Vita-C & Ostematrix.




========================================
Kenapa Shaklee Sustained Release Vita-C?

Ia adalah sumber Vitamin C Semulajadi yang Disalurkan Jam demi Jam. Tubuh kita sering kehilangan vitamin C semasa melakukan aktiviti harian. Vita C dengan pelepasan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan vitamin C berterusan.
Vita-C 500mg yang semulajadi ini membantu menyediakan vitamin C yang diperlukan tubuh.
Ia juga membantu dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan.

======================================
Kenapa Shaklee Ostematrix ?

OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.
Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.

Promosi sehingga 30 April sahaja! 

✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ Untuk maklumat lanjut/konsultasi/order : ✉ PM ke https://www.facebook.com/messages/aisyahaiman85 ✆ Call/ SMS/WhatsApp : 018-6622890 ( Suzana Che Nok ) ➲ COD Ampang : Cheras : Desa Pandan Blog :http://bondaaisyahaiman.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...