Sunday, June 1

Vitamin E Shaklee

Tahukah anda Vitamin E bekerja secara sinergi dengan Selenium yang juga dikategorikan sebagai antioksidan. Vitamin E dan 10mcg Selenium. Pengambilan hanya sebiji sehari sahaja, cukup untuk melengkapkan keperluan vitamin E dan selenium di dalam tubuh badan. Mari kita baca kepentingan vitamin E untuk diri kita
Kepentingan Vitamin E kepada kita ●Memandangkan ianya adalah sumber antioksidan, maka ia boleh melindungi kita dari kanser, penyakit jantung, strok, katarak dan juga penuaan kulit. ●Vitamin E adalah pengawal kepada dinding arteri. Ia menjaga kolesterol jahat "Bad Density Lipoprotein (LDL) daripada teroksida. Sebab jika LDL ni teroksida, akan sebabkan aarteri tersumbat. ●Keadaan inilah kita nak elak sebab boleh sebabkan serangan jantung.Vitamin E menjaga sel dan DNA daripada rosak yang mana kerosakan ini boleh mengundang kepada kanser.  ●Vitamin E sangat berguna jika disapu pada tempat melecur atau terluka, ia akan cepat pulih. ●Vitamin E boleh mengurangkan dan mengawal simptom menopause.


Keistimewaan Vitamin E  Complex Shaklee:
●Cuba tengok pada botolnya tertulis d-alpha tocopherol - tanda "d" bermakna ianya semulajadi, tanda "dl" adalah tanda ianya vitamin e sintetik/buatan. Kenapa perlu semulajadi? Kerana kadar penyerapannya adalah lebih baik sekurangnya 2 kali ganda berbanding vitamin E buatan. Dengan itu ianya lebih jimat dari segi kos jika kita membeli vitamin E semulajadi. ●Vitamin E Complex mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E.  ●Setiap kapsul gel lembut memberikan 400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium.  ●Membantu dalam memelihara kesihatan baik.Tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.Sekarang vitamin E telah diperbaharui dengan tambahan GRAPE SEED EXTRACT , 20 kali lebih berkuasa dari vitamin E dan50 kali lebih berkuasa dari vitamin C.
Khasiat Vitamin E Complex Shaklee : ●Mencantikan kulit dan menaikkan seri wajah ●Kulit semakin halus, gebu dan licin ●Mengurangkan jeragat, parut & jerawat ●Mengandungi antioksidan yang tinggi dan bertindak untuk awet muda ●Mengekalkan kesihatan saraf dan otot ●Meningkatkan kesuburan ●Menyelesaikan masalah kelesuan ●Meningkatkan keinginan seksual suami isteri (Vitamin Cinta) ●Meningkatkan orgasma yang lebih kerap dan semangat ●Merendahkan kadar kolesterol. ●Membantu mencegah kanser. ●Merendahkan risiko katarak. ●Membantu kawasan gelap areola  itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula.  ●Parut strecth mark menjadi semakin pudar.
Vitamin E  sesuai untuk diambil oleh lelaki, perempuan, ibu menyusu, dan ibu berpantang.
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...