Monday, September 29

TESTIMONI SET PANTANG / BERSALIN SHAKLEE ~ LUKA PEMBEDAHAN CEASER CEPAT SEMBUH




Saya nak kongsikan experience saya menggunakan produk shaklee. Saya mula kenal dengan produk ni masa tengah pregnant 5 bulan(nov 2012).masa tu saya ada masalah hb low..so, kawan saya di sekolah suggest untuk try shaklee. 
 
masa tu x terbuka lagi hati nak guna.hihi.sbbnya? Give up..dh try mcm2 tp hb masih low..tapi saya cuba jugak gugel n dpt byk info yg katanya product ni best..saya x jadi try bila tgk harga .mak ai!! Mahainya..huhu..
 
Dipendekkan cerita, msa gugel nk cari set berpantang...byk pulak testimonial kata shaklee ni best sgt..trgerak nak cuba jgk la..ap yg menarik set Berpantang Shaklee boleh digunakan utk czer..sbb Dr mmg dh inform yg saya mmg kna czer..
 
So, saya decide beli set Berpantang (vitalea, vita c, b complex, oste dan zinc) + ESP
Ap yg saya dapat?
 
1)#shakleeeffect - saya rasa bertenaga lain macam..x macam org pantang bergerak sana sini .masa pregnant lembik ya amat..hanya terbaring lesu
2)#shakleeeffect - luka czer cepat sembuh..bila nurse cek jahitan pun cantik je
3)#shakleeeffect - takda rasa stress walaupun berjaga malam sebab baby xnak tdo..sebaliknya husband yg dpt darah tinggi..huhuhu(tlg teman jga bby)
4) #shakleeeffect -sembelit memang tak ada masalah. .sebab slalu dengar story kwn2 yg ngeri..hihi..
 
Memang best rupanya bila guna produk shaklee ni..betul la ap yg saya baca dr testimonial di gugel .now dah hampir 1 tahun stgh guna..ad lg saya add dgn set penyusuan dan untuk anak saya ~ Pn H

1 comment:

  1. Alhamdulillah. Semua distributor mesti ada kisah manis di saat mula diperkenalkan dengan Shaklee kan? Macam I diperkenalkan dngan Set Menyusu. Terus jatuh cinta! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...