Friday, October 3

PROMOSI ESP SHAKLEE KEMBALI LAGI ~ BUY 6 FREE 1

Promosi ESP Shaklee Buy 6 Free 1 kini kembali...best ke best?? Memandangkan ESP mempunyai permintaan yang sangat luar biasa. Bulan Oktober ni Shaklee kembali melancarkan promosi seperti biasa. Iaitu beli 6 dapat percuma 1 can esp. 

Harga Pasaran Rm150.00. Kalau beli 6 free 1..dah layak dapat free membership. Kalau beli satu pun dpt harga promosi. Harga promosi kena la contact saya...sms / whatsapp ke 018-6622890.  Untuk COD / Pick Up ESP Shaklee ini pula boleh berhubung dengan saya bagi mereka yang berada di sekitar Ampang, Pandan Indah , Cheras Dan Desa Pandan In Shaa Allah boleh jumpa untuk Cash On Delivery.



♢ Energizing Soy Protein Shaklee diiktiraf di seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ektensif dan komprehensif serta memiliki kuantiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan.
♢Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi "non-GMO" (non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah. Setiap 850g (satu canister ESP) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.
♢ Energizing Soy Protein dari Shaklee merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Manakala, kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai juga kepada pengidap diabetis.



Antara Manfaat ESP Shaklee adalah seperti berikut : -

● Awet muda- Asid Amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap dalah kunci kepada awet muda.
● Kulit remaja-Meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit, dan kepejalan otot, menpercepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
● Pembekal tenaga- Membekal tenaga dengan segeradan meningkatkan sistem imun, mencegah migrain, imsomnia dan tekanan.
● Baik untuk hormon- Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah osteoporosis dan sakit jantung.
● Membaiki pigmentasi- membaiki masalsh rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan penuaan.
● Baik untuk prostat- Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbuktikeupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikel bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.
● Membaiki memori- Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan

 Ada yang consume ESP untuk KECANTIKAN KULIT
✔ Ada yang consume ESP untuk PENYUSUAN SI MANJA
✔ Ada yang consume ESP untuk KESIHATAN SEMASA HAMIL
✔ Ada yang consume ESP untuk TENAGA
✔ Ada yang consume ESP untuk KESUBURAN
✔ Ada yang consume ESP untuk MENYEMBUHKAN LUKA PEMBEDAHAN
✔ Ada yang consume ESP untuk DIET
✔ Ada yang consume ESP untuk KESIHATAN MENYELURUH


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...