Saturday, December 20

Tambah Berat Badan Dengan Set Weight Gain Shaklee

FAKTOR ANDA TAK BERJAYA NAIKKAN BERAT BADAN

1) makanan yang diambil tidak sempat diproses menjadi nutrien yang boleh digunakan oleh tubuh secara 100% sepenuhnya disebabkan oleh kadar metabolisme yang cepat. Ini menyebabkan nutrien dibuang begitu sahaja dengan sia- sia.


2) pengambilan makanan yang sedikit ( makan sedikit sahaja dah rasa kenyang). Perut tidak dapat menampung pengambilan makanan dalam kuantiti yang banyak disebabkan telah menjadi kebiasaan makan sedikit sahaja.


Adakah saya telah berusaha untuk tambah berat badan sebelum ini? YA! saya telah menghabiskan ratusan ringgit dengan membeli produk- produk weight gain yang ada di pasaran tetapi hasilnya tidak seperti yang saya harapkan.





Meal Shakes : 
  • Membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. Sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein. Supplement penting untuk menambah berat badan yang mana ia membantu menambah selera makan. Walau kita kurang makan namun pengambilan Meal Shakes ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga.
Vita-Lea : 
  • Membekal 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid atau beguk (penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam Vita-Lea kita), tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening.
B-Complex : 
  • Mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan. Mengawal atur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.
 Jadual pemakanan untuk program penambahan berat badan:

Anda perlu mengambil meal shake, B complex dan vitalea mengikut jadual yang telah disediakan. Kebiasaannya pengguna yang mengamalkan produk yang dicadangkan akan naik dalam lingkungan 2kg selapas sebulan.

Pagi (Sarapan) :
Makan pagi (terserah, nasi goreng or nasi lemak or ape2..janji mesti ada daging/ayam /telur/ikan)
Minum susu 1 gelas(bancuh 1 sudu Mealshake)
Makan Bcomplex (1 biji) dan Vitalea (1 biji) dengan air kosong.

Brunch (Makan dalam jam 10 pagi iaitu makan antara makan pagi dan makan tengah hari) :
Makan roti, Minum susu 1 gelas

Tengah hari /lunch:
Makan siang yang bergizi seperti biasa seperti -nasi plus lauk ayam/ikan/daging. (Tak perlu makan banyak)

Minum Petang /Tea time :
Makan roti, Minum susu 1 gelas(bancuh 1 sudu mealshake)

Makan Malam (sebaiknya 3-4 jam sebelum tidur..nasi + lauk.. Tak perlu makan banyak). Makan Vitalea 1 biji.

10 minit sebelum tidur :
Makan roti sekeping. Minum susu 1 gelas

PERATURAN /RULES

 
Senaman sehari 10 minit paling kurang...tak perlu melakukan senaman yang berat. Cukuplah dengan mengangkat botol air mineral yang 500 liter tu. isi air dlm tu. angkat mcm angkatberat. Ataupun skipping atau apa-apa senaman untuk membina otot badan dan Jangan makan makanan ringan dan ikut jadual ni selama sebulan

Mari kita lihat testimoni yang dah mencuba set ini..






Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan BAA seperti AMPANG , CHERAS , PANDAN INDAH , PANDAN MEWAH SERTA DESA PANDAN boleh hubungi BAA untuk aturkan pertemuan.




Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm65.00 seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi BAA untuk pendaftaran.


Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Suzana Che Nok

Shaklee Independent Distributor (SID 1065807)
sms/ whatsapp : 018-6622890
Cod area : Ampang , Cheras, Pandan Indah, Pandan Mewah , Desa Pandan 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...