Friday, September 4

8 Perkara Penting Yang Perlu Anda Tahu Tentang ESP Shaklee

Assalamualaikum & salam bahagia.

Sempena promosi istimewa September 2015 iaitu ESP Shaklee beli 6 percuma 1 dan beli pek berkembar dan dapatkan pengurangan harga sebanyak 5%, saya ingin kongsikan 8 perkara penting mengenai ESP Shaklee yang perlu anda semua ketahui. Seperti yang telah sedia maklum, ESP Shaklee merupakan ‘hot item’ Shaklee dan sentiasa digemari ramai sepanjang masa.

8 Perkara Penting Tentang ESP Shaklee

Pertama:

Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein berasaskan kacang soya. Pada awal tahun 70-an lagi, Dr. Forrest C Shaklee telah melakukan pengasingan protein yang pertama di dunia. Banyak ujian klinikal yang dijalankan telah membuktikan bahawa Dr. Forrest C Shaklee telah lama mengeahui bahawa protein soya adalah faktor utama dalam penagaan kesihatan yang unggul.

Kedua:

ESP Shaklee telah diiktiraf di seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta mempunyai kualiti protein yang tinggi pernah dihasilkan.

Ketiga:

Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi non-GMO yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah.

Keempat:

Setiap 850gm (satu tong) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.

Kelima:

ESP Shaklee merupakan satu-satunya produk di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang diperlukan oleh tubuh.

Keenam:

ESP turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

Ketujuh:

ESP Shaklee sangat sesuai untuk semua peringkat umur dan tua. Kandungan Indeks Glisemik yang rendah iaitu 39 menjadikan ia sangat sesuai juga kepada pengidap kencing manis.

Kelapan:

Satu hidangan ESP Shaklee, bersamaan hidangan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...