Wednesday, September 16

PENGEDAR / AGEN SHAKLEE DI AMPANG,DESA PANDAN

Assalamualaikum semua dan Salam 1 Malaysia :)

Saya Suzana, lebih mesra dengan panggilan Anna, Agen/Pengedar Shaklee Ampang,Desa Pandan, Pandan Indah, Pandan Mewah dan Kosas.






5 Sebab Anda Mahu Pilih Kami Sebagai Konsultan Shaklee Anda

#1 Servis Penghantaran ke rumah anda! 

Jika anda perlukan produk Shaklee, inshaAllah saya boleh hantarkan ke tempat anda di kawasan Ampang,Desa Pandan, Pandan Indah,Pandan Mewah dan Kosas umumnya secara PERCUMA! Saya adalah agen Shaklee dan fokus berniaga produk Shaklee. Jadi insyaAllah kami dapat hantarkan pada bila-bila masa (hujung minggu/hari kerja, siang/malam) atas persetujuan bersama :)


#2 Penghantaran Melalui Poslaju / GDex / Citylink ke Seluruh Malaysia!

Kami juga membuat pengeposan ke seluruh Malaysia dengan kos:

Minimum 
RM 6.35 (semenanjung) 
RM 10.60 (Sabah/Sarawak)

Maksimum 
RM 10.60 (semenanjung)
RM 21.20 (Sabah/Sarawak)

FREE postage 
Pembelian melebihi RM 800 (semenanjung) 
Pembelian melebihi RM 1000 (Sabah/Sarawak)



#3 Produk Shaklee Sedia Ada (Ready-Stock)

Kami sentiasa ada stok (ready-stock) produk Shaklee kerana cawangan Shaklee Sri Rampai berdekatan sahaja. Jadi mudah untuk dapatkan stok dengan cepat.


#4 Pengguna Shaklee Sejak 2013

Saya merupakan pengguna Shaklee sejak 2013 hingga kini. Secara jujurnya, saya bermula sebagai pengguna sahaja. Setelah jatuh cinta dan merasai sendiri produk Shaklee, saya terus mendaftarkan diri sebagai pengedar, sejak itu saya tidak cuba produk supplement jenama lain.

Saya percaya supplement sangat penting dalam kehamilan, kelahiran. penyusuan dan penjagaan kanak2, apatah lagi menjalani kehidupan yang sibuk sebagai seorang ibu, isteri, dan peniaga online seperti saya.


#5 Konsultansi Cepat dan Mesra

Saya boleh dihubungi melalui Whatsapp di 018 - 6622890. Peribadi saya yang bersahaja insyaAllah membuat anda selesa dan tidak berasa segan untuk berurusan bersama saya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...