Saturday, February 7

Kebaikan Ostematrix Terhadap Ibu Menyusu

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua....

Hari ni saya nak bercerita sikit tentang kebaikan ostematrix terhadap ibu menyusu. Mungkin ramai di kalangan ibu-ibu di luar sana yang tertanya-tanya bagaimanakah kebaikan ostematrix dapat membantu ibu yang menyusu supaya dapat memberikan penyusuan yang terbaik kepada bayinya. Untuk pengetahuan semua ostematrik bukanlah makanan sampingan yang asing untuk ibu menyusu. Kandungan kalsium dalam ostematrix dapat membekalkan nutrien yang sangat penting kepada ibu menyusu menjadikan bayi sangat kenyang dalam masa yang sama ibu kekal bertenaga.

Sebagaimana yang kita maklum, selain tulang dan gigi, kalsium juga teramat penting dalam pembinaan darah dan saraf manusia. Bagi ibu mengandung, ia menjadi terlebih penting kerana ibu terpaksa berkongsi kalsium tersebut bersama bayi nya yang tercinta. Ostematrix mampu membekalkan kalsium yang mencukupi terhadap ibu yang menyusu.
 Masalah bertambah buruk pada ketika period di mana ibu yang menyusu mengalami kekurangan susu badan. Ini disebabkan semasa haid, kalsium dalam darah akan menjadi lebih rendah dan seterusnya menyebabkan ibu yang menyusukan mengalami kemeruduman dalam pengeluaran susu. Ostematrix mampu membantu mengatasi masalah ini dengan membekalkan kalsium bagi menampung kekurangan kalsium si ibu.




 
Bagi kebanyakan ibu yang menyusu, kegagalan menghasilkan susu yang mencukupi sesuatu perkara yang menyedihkan. Namun, dengan adanya ostematrix, yang mampu memberi bantuan kepada ibu yang sedang menyusukan bayi dengan memastikan kalsium yang sentiasa mencukupi untuk si ibu.

Pengambilan nutrien yang cukup seperti kalsium juga dapan membantu pembentukan bayi yang disusukan oleh ibu kerana apa yang dimakan oleh ibu, itulah yang akan membentuk bayi kita.

Oleh itu, kepada ibu-ibu di luar sana, sekiranya ingin bayi anda membesar dengan sihat dan kuat, pastikan ambil nutrien yang mencukupi ya, samada dari makanan harian ataupun dari makanan tambahan atau supplemen bagi memastikan anda dan anak anda mendapat vitamin yang mencukupi.




Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan BAA seperti AMPANG , CHERAS , PANDAN INDAH , PANDAN MEWAH SERTA DESA PANDAN boleh hubungi BAA untuk aturkan pertemuan.




Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm65.00 seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi BAA untuk pendaftaran.


Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Suzana Che Nok

Shaklee Independent Distributor (SID 1065807)
sms/ whatsapp : 018-6622890
Cod area : Ampang , Cheras, Pandan Indah, Pandan Mewah , Desa Pandan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...