Thursday, October 16

PHYTOCOL ST

Phytocol-ST ialah rumusan proprietari yang dapat menghalang penyerapan kolesterol oleh tubuh.
  • Mengandungi bahan-bahan yang terbukti secara klinikal, dan disokong oleh lebih 80 kajian, berkesan dalam merendahkan paras kolesterol LDL secara semula jadi
  • Dirumus daripada campuran sterol & stanol
  • Membekalkan 2,000mg sterol & stanol tumbuhan setiap hari, mengikut saranan Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH)
Berapakah keperluan kolesterol kita?

Seorang dewasa hanya memerlukan 300mg kolesterol sehari.Tetapi purata rakyat Malaysia mengambil lebih 900mg kolesterol sehari.Manakala pesakit jantung hanya memerlukan kurang dari 200 mg kolesterol sehari.Kebanyakan menu makanan rakyat Malaysia mengandungi kandungan kolesterol yang tinggi.




Apa yang akan berlaku jika kandungan kolesterol berlebihan?

Kolesterolyang diambil seharian ini akan menyerap didalam salur darah kita dan menghasilkan mendapan yang dipanggil 'plaque'.Mendapan ini menyebabkan tekanan darah menjadi tinggi kerana saluran darah kiam sempit dan apabila terus tersumbat akan menyebabkan salur darah pecah dan terjadi lah penyakit-penyakit kronik seperti angin ahmar (stroke), sakit janting dan penyakit kardiovuskular yang lain.







Bagaimana PHYTOCOL-ST bertindak?

Fitosterol yang terkandung dalam Phytocol-ST ini akan menjadi bahan yang mampu menghalang kolesterol dari masuk kedalam salur darah kita.Fitosterol ini mampu menghalang sehingga 80%kandungan kolesterol dari amount yang diambil dalam makan kita.





Testimoni PHYTOCOL-ST






Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan BAA seperti AMPANG , CHERAS , PANDAN INDAH , PANDAN MEWAH SERTA DESA PANDAN boleh hubungi BAA untuk aturkan pertemuan.




Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm65.00 seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi BAA untuk pendaftaran.


Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Suzana Che Nok

Shaklee Independent Distributor (SID 1065807)
sms/ whatsapp : 018-6622890
Cod area : Ampang , Cheras, Pandan Indah, Pandan Mewah , Desa Pandan 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...