Thursday, October 9

Atasi Masalah Sendi Dengan Advance Joint Health Shaklee



Advance Joint Health mengandungi satu bentuk ekstrak Boswellia yang telah ditunjukkan didalam kajian klinikal, mampu meningkatkan keselesaan sendi didalam jangkamasa seawall 5hari. Ramuan yang dirumus secara saintifik ini merangkumi ramuan yang terbukti secara klinikal:-
 - Menggalakkan mobility
 - Meningkatkan fleksibiliti
 - Meningkatkan fungsi sendi
 - Menyokong kesihatan sendi untuk jangkamasa panjang

Juga merangkumi kombinasi nutrient kesihatan-sendi yang direka khas: zinc, kuprum, manganese, dan vitamin C - setiap satunya memainkan peranan yang unik dan kritikal didalam membangunkan kolagen penghubung dan rawan yang sihat.

Tidak seperti kebanyakan supplemen kesihatan sendi, Ajht tidak mengandungi kondroitin, satu bahan yang terbukti didalam ujian klinikal menghalang penyerapan glukosamin. Ajht adalah 100% bebas kekerang dan 100% vegetarian - tidak langsung mempunyai sumber haiwan.
Perbezaan diantara sendi yang stress dan sendi yang sihat
Sendi Stress
  •  Kesan stress berterusan, kerja terlalu kuat, haus dan lusuh biasa pada sendi
  • Rawan menjadi lemah dan rapuh
  • Geseran berlaku diantara tulang-tulang, yang mengeluarkan kimia yang menyerang rawan, menyebabkan ketidakselesaan dan mobility yang terhad.
Sendi Yang Sihat
  •  Advance Joint Health membantu sendi sihat dalam 3 cara:-
  • Meningkatkan cuchioning: Glukosamin membantu memelihara rawan - cushioning perlindungan diantara sendi yang membolehkan mereka bergerak lebih bebas.
  • Memelihara tisu penghubung yang sihat: zinc, kuprum, manganese dan vitamin C membantu membina kolagen dan lain-lain komponen tisu penghubung yang memberi kekuatan dan struktur kepada sendi.
  • Meningkatkan keselesaan sendi: ekstrak Boswellia pantas membantutkan mekanisma respons stress tubuh untuk memperbaiki keselesaan sendi.
Hadiah yang terbaik untuk mereka yang tersayang..seksa tu na solat pun susah nak bangun dan duduk pun sakit2. Untuk order hubungi saya ye...Produk ini adalah antara produk ter 'Hot' di Shaklee. Sekejap ade...lama yang tak ada.

Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan BAA seperti AMPANG , CHERAS , PANDAN INDAH , PANDAN MEWAH SERTA DESA PANDAN boleh hubungi BAA untuk aturkan pertemuan.




Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm65.00 seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi BAA untuk pendaftaran.


Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Suzana Che Nok

Shaklee Independent Distributor (SID 1065807)
sms/ whatsapp : 018-6622890
Cod area : Ampang , Cheras, Pandan Indah, Pandan Mewah , Desa Pandan 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...