Thursday, October 9

Sembelit Ketika Hamil dan Pantang

Sembelit ialah masalah biasa semasa hamil. Kira-kira 30 hingga 40 peratus wanita hamil mengalami sembelit. Ini diakibatkan oleh tekanan oleh uterus anda yang semakin membesar ke atas rektum, serta hormon-hormon kehamilan yang memperlahankan pergerakan makanan melalui salur penghadaman anda. Pil zat besi yang diambil ketika hamil juga boleh membuatkan sembelit. 

Cara Mencegah Sembelit Ketika hamil

 - Awasi diet anda dan pastikan minum air secukupnya
 - Makan makanan berserat tinggi
 - Minum air atau jus buah-buahan 
 - Tanya doktor jika anda ada mengambil supplement zat besi semasa mengandung
 - Minum susu yang mengandungi magnesium dan vitamin D

Vitamin Shaklee yang dapat membantu masalah sembelit ketika hamil atau pantang adalahOstematrix


Sifat ostematrix yang memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus dapat membantu masalah sembelit sama ada hamil, pantang atau semua golongan yang mengalami masalah sembelit. Yang pasti sebiji ostematrix bersamaan 1 gelas susu tinggi kalsium...Jadi bagi wanita hamil dan dalam pantang yang menyusukan disyorkan untuk ambil 4biji sehari bagi mencukupi keperluan harian kalsium anda. Dapatkan ostematrix sekarang sebelum sembelit anda bertukar menjadi buasir.

Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan BAA seperti AMPANG , CHERAS , PANDAN INDAH , PANDAN MEWAH SERTA DESA PANDAN boleh hubungi BAA untuk aturkan pertemuan.




Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm65.00 seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi BAA untuk pendaftaran.


Untuk info lanjut atau pesanan

pm di fb : Suzana Che Nok

Shaklee Independent Distributor (SID 1065807)
sms/ whatsapp : 018-6622890
Cod area : Ampang , Cheras, Pandan Indah, Pandan Mewah , Desa Pandan 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...