Wednesday, October 8

Cadangan Set Kesihatan Sendi Shaklee



Set kesihatan sendi Shaklee ni..rata2 yang cari mesti untuk mak atau ayah kat kampong...Alhamdulillah.Saya bangga bila ada anak2 yang sanggup berkorban wang ringgit untuk meringankan kesakitan ibubapa mereka. Sape tak saying mak ayah kan...Ok bagi yang mengalami sakit sendi kat lutut ke, tulang belakang yang mana ada sendi2 tu...elok la cuba set ni...paling kurang boleh cuba Advance Joint Health tablet dulu. Lagi bagus ambil 1 set la kan.. boleh baca ringkasan fungsi setiap supplement dalam set ni kat bawah..Kalau rasa berkenan dihati boleh hubungi saya pada nombor tertera..Harga pasti terbaik untuk uolls. 
Advance Joint Health Tablet
  • Menyokong keselesaan sendi : Ekstrak Boswellia menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan
  • Bertindak sebagai 'kusyen': Ekstrak jagung membantu mengekalkan tulang rawan
  • Memeliharan tisu penyambung yang sihat: Zinc, copper, manganese dan vitamin C merupakan nutrian penting dalam kesihatan sendi dengan membekalkan sokongan nutrient untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhadap sendi.
Omega Guard
  • Pengambilan Omega akan mengurangkan radang pada sendi. Selain itu pengambilan omega juga mengurangkan risiko sakit Parkinson
Ostematrix
  •  Vitamin kalsiuam yang membantu meningkatkan kesihatan tulang, meningkatkan kepadatan tulang dan mengelakkan symptom osteoporosis. Pengambilan kalsium secara konsiten bukan sahaja membantu masalah tulang juga membantu masalah sembelit, mencantikkan kulit serta melegakan pengecutaN

Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan BAA seperti AMPANG , CHERAS , PANDAN INDAH , PANDAN MEWAH SERTA DESA PANDAN boleh hubungi BAA untuk aturkan pertemuan.




Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm65.00 seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi BAA untuk pendaftaran.


Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Suzana Che Nok

Shaklee Independent Distributor (SID 1065807)
sms/ whatsapp : 018-6622890
Cod area : Ampang , Cheras, Pandan Indah, Pandan Mewah , Desa Pandan 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...