Thursday, October 9

Testimoni - Set Slimming

Testimoni kali ni adalah testimoni set slimming, Ivy Javen, ramai yang happy dengan penurunan berat badannya, ye lah dia juga salah seorang yang tidak percayakan pil-pil kurus, tapi rupanya dia dah salah anggap, Shaklee adalah bukan pil kurus, shaklee adalah makanan tambahan yang membantu menurunkan berat badan. Sekurang-kurangnya jika anda tidak mendapat badan yang diidamkan anda berjaya mendapatkan tubuh badan yang sihat. mari tengok apa kata Ivy.



Ivy mengamalkan Alfafa+Lecithin+Herbalax dan beliau juga mengambil ESP. dalam waktu yang sama Ivy dapat bonus dengan memiliki kulit yang cantik hanya menambah Vitamin E dalam program penurunan berat badan. Yang saya pasti ESP juga membantu kulit Ivy jadi cantik. 

Yang lain kalau nak cuba boleh hubungi saya ye. saya sedia membantu

Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan BAA seperti AMPANG , CHERAS , PANDAN INDAH , PANDAN MEWAH SERTA DESA PANDAN boleh hubungi BAA untuk aturkan pertemuan.




Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm65.00 seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi BAA untuk pendaftaran.


Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Suzana Che Nok

Shaklee Independent Distributor (SID 1065807)
sms/ whatsapp : 018-6622890
Cod area : Ampang , Cheras, Pandan Indah, Pandan Mewah , Desa Pandan 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...